Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/asehisto/public_html/libraries/joomla/database/driver.php on line 1944

Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/asehisto/public_html/libraries/joomla/database/driver.php on line 2020

Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/asehisto/public_html/libraries/vendor/joomla/registry/src/Format/Ini.php on line 170

Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/asehisto/public_html/libraries/vendor/joomla/registry/src/Format/Ini.php on line 187

Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/asehisto/public_html/libraries/joomla/filesystem/path.php on line 143

Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/asehisto/public_html/libraries/joomla/filesystem/path.php on line 146

Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/asehisto/public_html/libraries/joomla/filesystem/path.php on line 149

Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/asehisto/public_html/libraries/joomla/user/helper.php on line 615
Asehistorian Liitto ry. - Tiedote jäsenseuroille

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/asehisto/public_html/modules/mod_menu/helper.php on line 97

Hyvät jäsenyhdistykset.

Asehistorian Liiton kotisivujen päivityksen yhteydessä muuttui myös palvelinhotelli. Vanhaan järjestelmään liittyi sisäinen tiedottamisemme, jossa jokaiselle seuralle oli myös oma sähköpostilaatikko. Kun siirryimme uuteen järjestelmään, vanhat sähköpostit lakkasivat toimimasta. Jos jonkin jäsenseura ei ole lukenut ajoissa postiaan, on tiedote jäänyt "bittien taivaaseen". Mikäli seuranne ei ole ilmoittanut uutta sähköpostiaan, tulee se tehdä nyt. Ilmoitukset laitetaan puheenjohtajan sähköpostiin.