Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/asehisto/public_html/libraries/joomla/database/driver.php on line 1944

Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/asehisto/public_html/libraries/joomla/database/driver.php on line 2020

Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/asehisto/public_html/libraries/vendor/joomla/registry/src/Format/Ini.php on line 170

Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/asehisto/public_html/libraries/vendor/joomla/registry/src/Format/Ini.php on line 187

Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/asehisto/public_html/libraries/joomla/filesystem/path.php on line 143

Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/asehisto/public_html/libraries/joomla/filesystem/path.php on line 146

Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/asehisto/public_html/libraries/joomla/filesystem/path.php on line 149

Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/asehisto/public_html/libraries/joomla/user/helper.php on line 615
Asehistorian Liitto ry. - Ampumaharrastusfoorumin seminaari

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/asehisto/public_html/modules/mod_menu/helper.php on line 97

Uutisia ja muuta

Ampumaharrastusfoorumin vuoden 2017 seminaari

Paikka: Katajanokan Kasino, Kenraalisali, Laivastokatu 1, 00160 Helsinki
Ajankohta: perjantai 3.2.2017 klo 10.00— n. 15.30

Ampumaharrastusfoorumi järjestää perinteisen vuosiseminaarin Katajanokan kasinolla Helsingissä 3.2.2017. Seminaarin teemat muodostuvat Euroopan Unionin tuliasedirektiivin ja kansallisen lainsäädännön sekä ampumarata- ja ympäristönsuojelulakien uudistuksista. Kärkipuhujiksi tilaisuuteen on tulossa sisäministeri Paula Risikko ja europarlaamentaarikko Jussi Halla-aho.

Tilaisuuden ohjelma julkaistaan piakkoin. Seminaaripaikkoja on 100 henkilölle. Osallistumismaksu on 20 euroasisältäen lounaan ja kahvin. Ilmoittaudu foorumin sivuilla olevan linkin kautta.

Seminaarin ohjelma: AHF_seminaari_2017_20170109

Tervetuloa!    Ensimmäiset kahdeksankymmentä on ilmoittautunut jo (29.1.2017)!